حرف های مگو

حرف هایی که باید ی جایی بگی بنویسی تا صندوقچه دلت سرریز نکنه

حرف های مگو

حرف هایی که باید ی جایی بگی بنویسی تا صندوقچه دلت سرریز نکنه

سجاد میگه

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹ ب.ظ

پسرم گفت:

مامان از استادات خوشم نمیاد چون هر روز صبح تو رو مجبور میکنن بری پشت لپ تاپ کلی کار بهت میگن

این دفعه که اومدم دانشگاه ...


من هم ی لبخند زدم و گفتم عزیزم این طوری نگو

خوب واقعا چی بگم؟؟؟؟؟؟؟


هر روز به خودم یاداوری میکنم که داری از حق و حقوق خونوادت میزنی حواست هست که به کجا میروی

دلم میخواست یک نفر بود اوضاع و احوال من رو میدید بهم میگفت کار درست چیه

از ی طرف استاد ها تشویق میکنن از ی طرف فشار زندگی

 گاهی اوقات خسته خسته میشم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۵
یک دانشجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی