حرف های مگو

حرف هایی که باید ی جایی بگی بنویسی تا صندوقچه دلت سرریز نکنه

حرف های مگو

حرف هایی که باید ی جایی بگی بنویسی تا صندوقچه دلت سرریز نکنه

من بی تو هیچم

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۰۹ ب.ظ

دلم گرفته خیلی تنهام

احساس میکنم خالی هستم

و ی گوشه ای از این دنیا رها شدم

ای خدا

نجاتم ده از این همه غم

در کام طوفان ماندم سرگردان

برس بر دادم ای نور ایمان

به تو رو کردم با چشمی گریان

من بی تو هیچم

 

ابر بارانم دور از یارانم

رها کن یارب از این زندانم

نمانده طاقت بر جسم و جانم

ببخش از رحمت سر و سامانم

من بی تو هیچم



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۵
یک دانشجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی