حرف های مگو

حرف هایی که باید ی جایی بگی بنویسی تا صندوقچه دلت سرریز نکنه

حرف های مگو

حرف هایی که باید ی جایی بگی بنویسی تا صندوقچه دلت سرریز نکنه

دلم به کار نمیره

شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۵۶ ب.ظ

به سلامتی وارد شهریور شدیم



نمیدونم چرا ی مدتیه که اصلا دلو دماغم به کار نمیره

منجمد شدم

دلم میخواست ی هفته ذهنم از همه چیز خالی میشد و فقط متمرکز میشد روی این پروپوزال تموم میشد میرفت

اما سردرگمی زیاد دارم

نمیدونم شاید هم دارم کم کم تنبل میشم

پروپوزال رو اردیبهشت نوشتم و 3 ماهه که دارم کد میزنم

دو تا گزارش شبه مقاله نوشتم فرستادم محضر استاد مرور کنن اما انگار تا خودم سراغش رو نگیرم ایشون تماس نمیگیرن یا حتی ایمیل

به نظرم که جون دار بودن حالا این هفته بریم ببینیم استاد چی میفرمایند


پروپوزال هم که اصلا تو ی وادی دیگه است تازه میخوام یکی از مقاله ها رو پیاده کنم

خداجون  ی قوت مضاعف بده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۱
یک دانشجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی