حرف های مگو

حرف هایی که باید ی جایی بگی بنویسی تا صندوقچه دلت سرریز نکنه

حرف های مگو

حرف هایی که باید ی جایی بگی بنویسی تا صندوقچه دلت سرریز نکنه

درگیر پروپوزالم هم چنان

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۵۵ ب.ظ

چند وقته اساسی درگیر این پروپوزال شدم

هنوز شروع نشده خسته شدم اخه هر چی جلو میرم کل دیدم عوض میشه و دوباره از اول شروع به نوشتن میکنم.



ی کاش دفاع میشد میرفت درست حسابی مینشستم سرش مقاله هاش هم سر فرصت در میومد

کلا روال درس خوندن تو ایران معیوبه هر جاش رو میگیری جای دیگه ول میشه

استاد هم که خدا خیرش بده کلا درگیر کار و بار خودشه

و فقط خودتی و خودت

سوادم خدایی تو این دو سال زیاد شده

مقاله ها رو که میبینم سریع سر در میارم

اما این که بخوام ی حرف تازه بزنم خدایی سخته ی کارایی کردم اما هنوز درگیرم

خداجون کمکم کن

خداجون من از اول اومدم تو این مسیر هر روز و هر روز به خودم گفتم که باید هر قدم که برمیدارم رضای تو باشه و بس

یعنی من خواستم تو هم بخواه که این زحمت های من در بیراهه هزینه نشه

ممنونتم خدا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۷
یک دانشجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی