حرف های مگو

حرف هایی که باید ی جایی بگی بنویسی تا صندوقچه دلت سرریز نکنه

حرف های مگو

حرف هایی که باید ی جایی بگی بنویسی تا صندوقچه دلت سرریز نکنه

مهد کودک

دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۱ ب.ظ

امروز امار چند تا مهدرو گرفتم

اونایی که زیر یک میلیون بود سر و صورت خوبی نداشت اینقدر که سجاد حال نکرد بمونه

بالاخره رو یکیشون که 1.5 حدودا میشه یک سالش توافق کردیم که به نظرم خیلی زیاده اما وقتی فکر میکنم پسرم تو خونه تنها داره بزرگ میشه من و باباش هم که یکسره مشغولیم دلم میسوزه چاره ای نیست


سجاد عزیزم ببخش منو مادر

به خاطر خودته که این همه تلاش میکنم و درس میخونم و از مادری کردن برا تو میزنم

تو اوضاع و احوال این زمونه ی دست صدا نداره

خدایا دلم میگیره وقتی بهم میگن ای کاش این همه اذیت برا خدا باشه


یعنی برای خدا هست خدا؟؟؟؟؟؟؟



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۴
یک دانشجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی